marți, 23 noiembrie 2010

In cazul in care sunteti soferi si ati incalcat o regula de circulatie, Allan Pease ne propune cateva strategii:
    • iesiti voi primii din masina si apropiati-va de agentul de circulatie; nicidecum sa nu ramaneti in masina si doar sa dati geamul in jos (asta cu conditia sa nu fiti in USA, pentru ca acolo nu ai voie sa cobori din masina decat daca ti se cere);
    • curbati-va usor spatele sa pareti mai mici decat el;
    • luati o atitudine de supunere, admitand ca ati fost iresponsabili, ca si cum i-ati fi recunoscatori ca va prezentat greseala facuta (admitand ca si din greseli invata omul);
    • cereti-i cu voce tremuratoare sa nu va amendeze. Daca sunteti femeie, si agentul de circulatie e barbat, zambiti-i mult, clipiti mai des si vorbiti-i cu un ton mai precipitat decat de obicei. Daca sunteti barbat, platiti amenda! :)

Totusi, mai degraba, aplicati conduita preventiva!
Eu personal am aplicat strategia si....am platit si amenda. Undeva, intr-un sat din judetul Bistrita Nasaud, depasisem viteza maxima legala, am fost oprita, pe moment am avut impresia ca mi-au functionat strategiile, eram bucuroasa ca nu ma pusese sa semnez nici un proces verbal, mi-a returnat actele, mi-a urat drum bun si sa am grija cum conduc cand trec muntii (venind spre Suceava)...Amenda m-a ajuns din urma prin posta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu